Indywidualna dieta za sms
Dieta indywidualna to jeden z najskuteczniejszych sposobów na efektywne zrzucenie zbędnych kilogramów. Co ważne taka dieta jest bardzo bezpieczna, bowiem dostosowana jest do indywidualnej osoby
Najlepsze tabletki na odchudzanie, ranking preparatów i środków odchudzających, suplementy odchudzające
Ranking tabletek na odchudzanie najczęściej tworzony jest przez dietetyków trenerów personalnych lub internautów,
Diety odchudzające ranking
Jeżeli chodzi o diety odchudzające to znaleźć możemy zarówno ranking dotyczący tych dobrych i skutecznych, jak i tych kiepskich i źle opracowanych. W przypadku tych najskuteczniejszych w wielu
Najnowsze tabletki na odchudzanie - tabletki odchudzające acai
Najnowsze tabletki na odchudzanie, które co jakiś czas ukazują się na rynku coraz częściej bazują na składnikach całkowicie naturalnych, czym zyskują sobie
Poważny problem - nadwaga.
Każdy człowiek jest inny, przez co wykazuje różnie zapotrzebowanie na składniki odżywcze. Niektórzy ze względu na spowolnioną przemianę materii lub przyjmowane leki mają tendencje do nadwagi.
Zdrowa dieta
Zdrowa dieta jest jednym z najważniejszych elementów na które należy zwracać szczególną uwagę dbając o własne i bliskich nam osób zdrowie. Odpowiednia dieta przede wszystkim powinna zawierać dużo wartościowych
Kreatyna olimp - kreatyna odżywki
Kreatyna Olimp to monohydrat kreatyny, doskonale przebadany przez naukowców, stabilny pod względem składu chemicznego wspomagający przyrost masy mięśniowej oraz rozwój zdolności wysiłkowych.

Kreatyna Olimp to monohydrat kreatyny, doskonale przebadany przez naukowców, stabilny pod względem składu chemicznego wspomagający przyrost masy mięśniowej oraz rozwój zdolności wysiłkowych. Jednak pomimo licznych badań klinicznych wokół tej odżywki ciągle krążą legendy i wątpliwości. Szczególnie dotyczy to jej stosowania oraz możliwych skutków ubocznych. Jeżeli chodzi o dawkę to zakres dozwolony do przyjmowania jest dosyć szeroki. Oficjalnie jednak trenerzy personalni swoim podopiecznym zalecają przyjmowanie 5-10 g kreatyny dziennie. Nie jest to jednak równoznaczne z tym że mniejsza dawka nie zostanie przyswojona, natomiast większa przynieść może więcej szkody niż pożytku – to akurat bzdura.

Kreatynę można przyjmować na kilka różnych sposobów np poprzez stosowanie faz nasycenia czy też przyjmowanie różnych dawek z uwzględnieniem podziału tygodnia na dni treningowe i nietreningowe. Bardzo popularne jest przekonanie iż ten suplement diety powinien być stosowany na czczo, co jest nieprawdą bowiem nie znalazło to przekonanie żadnego odzwierciedlenia w badaniach naukowych. Jest wręcz odwrotnie udowodniono iż kreatynę najlepiej przyjmować wraz z posiłkiem.